Levelet kaptam lájf…! :-)

Nos, holmi karácsonyért, ajándékért, dzsinglbellért nem törtem meg a csendet (nem volt különösebb okom a hallgatásra, egyszerűen nem volt témám – egyébként minden oké), de ma kaptam egy csomagot, így az örömömet meg kell osztanom veletek. A könyvem jött vissza a Garbo Kiadótól, az az egy szem példány, amiben végül is megegyeztünk, hogy átadom nekik, lássák milyen lett, és ez alapján készítsék majd a saját többszörözéseiket. Most már olyan szemérmes sem vagyok, hogy letakarjam Mrs. Kiadó nevét, eddig is elég volt egy kattintás a megtaláláshoz, ha valaki nagyon kíváncsi volt rá. A második képen látszik, hogy a visszapostázás oka az, hogy “nem mentek érte”. Most megyek, és hamut szórok a fejemre, mea culpa, hogy nem vittem be személyesen, mert nem akartam a hölggyel találkozni (és éppen se időm, se kocsim nem volt azokban a napokban), ezért potom 1200.- Ft-ért feladtam elsőbbségivel, ajánlottan. Mondjuk ez már bagó ahhoz képest, mennyi pénzem maradt náluk (és ma jutott eszembe, hogy még a 4000.- Ft-os pendrive-omat sem adta vissza szeptember óta, mert mindig “otthon felejtette”, amikor találkoztunk).

Igazából azért állok értetlenül ez előtt az egész hülye történet előtt, mert 1) ez egy üzleti kapcsolat, nem tudtunk együtt dolgozni, zsebre tett fél milliót a semmiért, miért nem tud túllépni rajta? Milyen hozzáállás ez? Menjünk már tovább!!! Nem veszi át a postáját??? És még én vagyok gyerekes. 😛 2) A könyv szép lett, és ha tetszik nekem, ha nem, a Garbo Kiadó neve van rajta. Azt hiszem nem tévedek, ha azt merészelem állítani, hogy a Kiadó kínálatában egyetlen egy ilyen könyv sincs, mivel sem útikönyv, sem művészeti könyv nem szerepel a palettájukon, mindössze kettő, annak a minőségét meg inkább hagyjuk. Tehát van egy szép könyv a nevük alatt, és NEM ÉLNEK A LEHETŐSÉGGEL, hogy megpróbálják végre kinyomtatni, terjeszteni, és pénzt keresni vele. Maguknak! No comment. 😛

9 thoughts on “Levelet kaptam lájf…! :-)

  1. Nos – tudod milyen vagyok – sajnos drágám, attól tartok, hogy nekik a te fél misikéd a semmiért pont elég volt és kész! Ennek a nőnek nincsen kedve/rusnya dolgozni(!) többért.

    • Szerintem meg nincsen neki miből megelőlegezni a nyomdai költségeket, és/vagy az égvilágon semmi kockázatot nem vállal. Pedig ha átvette volna a könyvet, megnézte volna, akkor jobban el tudta volna dönteni, hogy felvállalja-e vagy nem. AZ Ő ÉRDEKE lett volna. Primitív.

      • De szerintem egyszerűen nem is érdekli. Akkor mozdítania kellett volna a kisujját, ez így meg ajándék pénz… 😦 S igen, akkor van benne kockázat, azt a pénzt bele kell tenni. Így viszont csak szépen el kell költeni. Ennyi profitot mennyi könyv eladásával termelt volna ki? S ahhoz mennyit kellett volna befektetnie?
        Azért ezt a borítékot tedd el szerintem. Hátha mégis pör lesz.
        Csak az a bosszantó, h te most nem mehetsz az Alexandrához például, mert a szerződés bla bla… de ő meg még csak teljesíteni sem akarja a rá eső részt a paktumból, de a te lehetőségeid meg gáncsolja. 😦

        • Igen, ez így van. Csak ha meg sem nézi a végterméket, akkor hogy dönt arról – egy kiadó vezetőjéről beszélünk!! -, hogy érdemes-e továbblépnie a könyvemmel, vagy sem. Agyhalott.

          A borítékot elteszem. Az egy év (már csak 11 hónap) pedig gyorsan el fog telni, addigra találok valami rendes kiadót a második kötethez, és az majd elviszi az elsőt is. Ez az ezéves tervem ezzel kapcsolatban. 🙂

  2. Értetlenül állok a történések előtt. Hihetetlen, amit művel. Az azért érdekelne, hogy másokkal is így viselkedik-e. Bár miért ne tenné?!
    teide

    • Azokkal nem viselkedik így, akik elájulnak attól, hogy lesz egy könyvük, lesik minden szavát, és nem probléma nekik a pár hónapos késés. Pl. nyáron a mesekönyv is úgy volt, hogy kijön a könyvhétre – júliusra lett kész. De hát örültünk, hogy nyomtatásban láttuk a nevünket, akik benne szerepeltünk, ki a francot érdekelt a csúszás? Főleg, hogy pályázat volt, sokan voltunk benne, így csak valami névleges díjat kellett befizetni. De amikor nem csak egyszerű kis szerzőként viselkedsz – még ha az is vagy -, hanem vannak elképzeléseid a könyvedről, és egy halom pénzről van szó…. nos, onnantól vannak Garbonál a problémák.

  3. Ez már az a kategória, amikor csak csúnyán tudok beszélni, így inkább kihümmögöm a mondanivalómat.
    hüm-hüm

Vélemény, hozzászólás?

